justlivemylifee

Alla inlägg under oktober 2012

Av Lina Hagström - 16 oktober 2012 23:27

Nu är jag äntligen hemma ifrån sjukhuset och gud va skönt att vara hemma! Jag lever just för tillfället i en väldig oklarhet över att inte veta varför det vart som det vart och varför det växer cystor i mig? Alla läkare och sköterskor tror och tycker olika men ingen kommer fram till varför jag hade ont eller varför jag hade en spräckt cysta i mig? Allt är bara kaos..

Vill iallafall tacka alla runt om kring mig som har stöttat mig och verkligen funnits där för mig! Ni är guld värda! <3

En utav mina närmre kompisar har verkligen stöttat mig i det här, beundrar verkligen dig och ibland förstår jag inte vart du får all din positiva energi ifrån? Jag vill att du ska veta hur viktig du är för mig!<3 Länkar hennes blogg här, så klicka in och läs vettja!

http://www.nattstad.se/Lillburman


Kisses and hugs/Lina

Av Lina Hagström - 15 oktober 2012 21:48

Mamma som gästbloggar ! 

Tid är ett relativt begrepp !!!! Jag har senaste veckorna insett och upplevt många situationer där jag tappat omdömme om tiden , händelser som ställt till oro och stress och fått mig att tappat kontrollen och strukturen i vardagen . En händelse är just den här dagen då Lina blev dålig och fick åka in till sjukhuset . Vi tillbringade 7 timmar på akuten bla av undersökningar , smärtlindring , provtagning , skiftbyten , olika doktorer med deras bedömningar om vad felet kan vara ???

Vi hamnar tillslut på barnavd 19 och innan sköterskans arbete med Lina är klar är kl 04,00 på morgonen .

Nu ska vi sova och hur ska det gå till ?? Lina har ont och smärtlindras och blir allt sämre men vi lyckas sova någon timme den natten innan det är ny dag med en massa undersökningar som skall göras.Helt plötsligt känns det som timmar / dag/ natt kommer och går innan jag nu fatta vad som hänt/hände ....... Natten mot Lördag op Lina akut , jag får vara med när hon sövs och när hon kommer till Iva på morgonens små timmar  känner jag mig bedövad ledsen av all information , känslor, RÄDSLOR , om vad som egentligen hänt ?? Alla frågor som ofta handlar om TID ... när hände det ? hur länge ? och mitt i allt märker jag att det betyder inte så mycket när allt kommer omkring och op har gått bra. Jag inser just där och då att vi måste dra ner på takten , känna efter hur det känns , vad man vill , vara rädda om varandra och inte låta massa fint gå förbi  ... Många människor är så fokuserad på att prestera , lyckas där kvantitet blir viktigare än kvalite och materiella ting blir livsviktigt ...

Jag är glad över att tiden stannade och att jag kände efter och insåg att jag är så otroligt lycklig att du Lina är min finaste, käraste unge <3 Jag älskar dig <3 Mamma   

Av Lina Hagström - 13 oktober 2012 22:26

Efter som att det är många som har frågat så skriver jag här så alla som vill veta kan läsa! Åkte in på hälsocentralen för att jag mådde så otroligt dåligt.. Därifrån vart jag skickad till akuten där dem gjorde en " grundlig" koll.. Dem misstänkte där att det var blindtarmen som var sväld men dom kunde inte säga till 100% igår kväll sent högg det till i min mage och den smärtan går inte att beskriva.. Dom bestämde sig för att göra en akut operation och kolla vad som var fel och vad jag har förstått så är det en cysta som har spruckit i magen och blod har kommit ut i magen.. Det ända jag känner nu är en enorm smärta som att en lastbil har kört över mig och sen backat över mig en gång till.. Over and out

Av Lina Hagström - 13 oktober 2012 18:01

Det vart en akut operation inatt ändå... Känns som att en lastbil har kört över mig.. Usch det här suger..

Av Lina Hagström - 12 oktober 2012 17:39

Jag vill hem... Jag och sjukhus är ingen bra kombination..tur att det finns guldkorn som får en att trivas någorlunda iallafall.. Var på röntgen idag och där konstaterade dem att det nog var blindtarmen som spökade.. Det jobbigaste just nu är att jag inte kan sätta ord på smärtan, vill att andra ska förstå men det är svårt att förklara.. Tur att vännerna och familjen finns runt om kring.. Utan er vore jag inget! Jag älskar er<3

Av Lina Hagström - 12 oktober 2012 00:02

Har just blivit inlagt på sjukhuset efter 7 timmar på akuten... Funderar ofta på varför allt måste hända dom som redan har det kämpigt.. Usch sjukhus miljön och jag är inte kompisar kan jag säga..

Av Lina Hagström - 11 oktober 2012 13:20

Sitter i soffan och myser medans jag väntar på att hälsocentralen ska ringa..
du har plats 567.. Blablabla

Av Lina Hagström - 11 oktober 2012 11:38

Presentation


Jag heter Lina Hanna Hagström och bor med min mamma min lillasyster och min mammas man! Är en väldigt glad och positiv tjej enligt dem flesta och har inte svårt för att träffa nya människor! I min blogg får du läsa om min fart fyllda vardag och om mina ta

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards